, , , , , , , ,

[Wzór uzasadnienia przyczyn korekty]

[Wzór uzasadnienia przyczyn korekty]

beginner sewing project, easy sewing projects, how to sew, how to sew a dress, how to   use a sewing machine, sew cloth, sewing for beginners, sewing projects for   beginners, sewing techniques
[Wzór uzasadnienia przyczyn korekty]

 
pit 37 pdf  - Kamil Nowakowski                                                                                     Kielce, 2 listopada 2009 r.

ul. Słoneczna 54/21

25-500 Kielce

NIP: 662-152-21-34

 
Naczelnik

Drugiego Urzędu Skarbowego w Kielcach

ul. Malownicza 1

25-500 Kielce

 

Uzasadnienie korekty

Zeznanie PIT-37 za 2008 rok złożyłem 15 marca 2009 r. wykazując w nim dopłatę podatku w wysokości 120 zł, którą również uregulowałem w kasie urzędu. W rozliczeniu tym zapomniałem jednak uwzględnić przysługującą mi ulgę z tytułu ponoszenia wydatków na internet. W związku z tym składam korektę zeznania z wykazaną ulga internetową.

Odliczyłem od dochodu cały przysługujący limit – czyli 760 zł, bo w 2008 roku wydałem na sieć 860 zł. W związku z tym po korekcie wyszła mi nadpłata podatku w wysokości 350 zł.

W rezultacie wraz z korektą zeznania składam także wniosek o stwierdzenie nadpłaty i jej zwrot.


Kamil Nowakowski

 

Załączniki:

- dowód potwierdzający wpłatę podatku w wysokości 120 zł;

- wniosek o stwierdzenie nadpłaty i jej zwrot

With the information we provide about  pit 37 pdf

, We hope you can be helped and hopefully set a precedent with you . Or also you can see our other references are also others which are not less good about Instrukcja dla Użytkownika Usługi

, So and we thank you for visiting.

open tutorial sew  : http://g.gazetaprawna.pl/gp/ps_wzory/wzor_uzasadnienia_przyczyn_korekty

0 komentar:

Post a Comment